Guess – radiografia unui brand atemporal

          Guess  este una dintre cele mai recunoscute marci din lume in materie de imbracaminte si accesorii, care imbina perfect stilul american cu cel  european, simbolizand tineretea, senzualitatea si curajul.  

          Gama de produse oferite de o calitate superioara include imbracaminte din jeans si multe alte texturi impresionante, celebrele genti si rucsacuri, iconicele bijuterii si ceasuri, parfumuri, incaltaminte cu design-uri inedite, toate acestea fiind accesorizate cu Logo-ul puternic expus al marcii– fie sub forma unui model monocrom cu inscriptia GUESS, fie triunghiul rosu caracteristic cu un semn de intrebare in interior.

Cum a aparut brandul GUESS?

         Fondatorii brand-ului, cei patru frati Marciano, Paul, Maurice, Georges si Armand, au lansat acest brand in anul 1981 in America. Tinerii nu aveau mari cunostiinte despre fashion, haine si accesorii, dar datorita imaginatiei si talentului, au creat un brand de renume, care s-a mentinut pe o perioada foarte lunga de timp.

         Primul impact cu lumea modei l-a avut Paul Marciano cand a  lucrat ca vanzator intr-un magazin de jeansi in Franta. Apoi si-a lansat impreuna cu fratele sau Georges, tot in Franta, un brand de haine sub numele MGA. Georges a conceput hainele, adaptand stilul, semnaturii lui Guess.

         Ulterior toti cei patru frati si-au urmat visul american, mutandu-se  in Los Angeles, si au deschis primul magazin in zona de lux Beverly Hills.

         In alegerea numelui Guess, fratii s-au inspirat din panoul publicitar McDonalds din Los Angeles, care spunea „GHICI (Guess) ce este in noul Mac?” si cum burgerul respectiv era foarte apreciat la vremea respectiva, fratii Marciano au dorit sa asocieze brand-ul lor cu tot ce este mai bun in jur.

       Inspirati de cultura europeana, fratii Marciano au redefinit conceptul de denim, care pana atunci era definit doar de materialul traditional American de culoare indigo albastru sau decolorat.  Succesul fratilor Marciano a fost dezvaluit pentru prima data cand produsele lor au intrat pe  rafturile magazinelor Bloomingdale, atingand vanzari mult peste asteptari.

       Unul dintre designurile lor inovatoare a fost Marilyn Jeans – blugii cu o croiala mulata si cu trei fermoare, numele referindu-se la idealul feminitatii, Marilyn Monroe. Imaginea ei a reflectat mesajul brandului Guess – blugi care vor iubi corpul feminin si vor scoate in evidenta formele armonioase.

       De la inceput, brandul s-a diferentiat prin campanii promotionale neobisnuite, in care modelele seamana cu vedetele seducatoare ale lumii mondene – Brigitte Bardot si Marilyn Monroe.  Brandul a contribuit la descoperirea si lansarea in lumea modei a unor celebre modele, precum Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Carla Bruni, Alessandra Ambrossio si Adriana Lima. in 2017, imaginea colectiei a devenit tanara cantareata Camila Cabello. in 2018, vedeta de la Hollywood Jennifer Lopez s-a alaturat brandului Guess, devenind ambasadoarea acestuia.

        Caracterul marcii se manifesta in colectiile sale expresive. Cu ocazia aniversarii a 40 de ani, Guess a lansat colectia-capsula American Dream, produsele prezentate reproducand aspecte din anii 90, combinand stilul grunge si glamour. Liniile de accesorii exclusiviste au completat oferta vestimentara Guess si au reflectat perfect expresivitatea si capacitatea sa de a atrage atentia prin caracteristicile definitorii ale brand-ului: senzualitate, indrazneala, tinerete, incredere in sine, distractie, socializare.

De ce sa alegem o pereche de rame de ochelari Guess?

Datorita calitatii superioare oferite, a modelelor moderne si de actualitate, pentru care  designerii de la Guess calatoresc in intreaga lume pentru a-si lua inspiratia din diverse locuri si culturi.

Ramele de ochelari de vedere adresate femeilor sunt pline de culoare si au design deosebit, iar cele pentru barbati se axeaza pe calitate, functionalitate si materiale diferite fata de concurenta.