Politica de preturi

Toate produsele comercializate pe www.optiklariasi.ro provin de la distribuitori autorizati!

Cu o experienta de 9 ani in domeniul Opticii Medicale am selectat o gama larga de produse la un raport calitate/pret imbatabil.

Toate produsele comercializate pe www.optiklariasi.ro sunt noi, sigilate si 100% originale.

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.optiklariasi.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare. Produsele sunt noi si provin din surse autorizate.

Garantia se va acorda pentru produse de folosita indelungata, sub rezerva respectarii conditiilor de valabilitate a garantiei.

Comenzile complete de ochelari de vedere (rame+lentile) nu pot face obiectul renuntarii la achizitie, conform Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014, art. 16, lit. C). Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificatiilor clientului.

Perioada de garantie incepe de la data receptionarii produsului consemnata in certificatul de garantie ce insoteste produsul.

SC BASIC OPTIK SRL. ofera certificate de garantie pentru produsele comercializate, acestea fiind trimise odata cu produsele comandate. 

Durata de garantie prevazuta pentru fiecare produs, daca este utilizat in mod corespunzator, este de 6 luni pentru lentilele de corectie, ramele pentru ochelarii de vedere, ochelarii de soare, pentru persoane fizice si un an pentru persoanele juridice.

Politica de PRETURI

SC BASIC OPTIK SRL, detinatoare a magazinului online www.optiklariasi.ro isi rezerva dreptul de a practica o politica a preturilor diferita de cea exista in magazinele fizice de optica medicala OptiKlar.

Politica diferita de preturi rezulta din urmatoarele avantaje ce se regasesc EXCLUSIV in cabinetele de OPTICA MEDICALA OPTIKLAR, acestea neputand fi puse la dispozitia utilizatorilor magazinului online www.optiklariasi.ro

Livrarea & executia ochelarilor de corectie optica

Livrarea ochelarilor de vedere in Cabinetele de Optica Medicala OptiKlar se poate face dupa caz in aproximativ 60 de minute de la momentul receptionarii comenzii. Acest termen de executare si livrare nu poate fi posibil prin intermediul magazinului online www.optiklariasi.ro. Costul serviciului de montaj in optica este de 40 de lei, in timp ce pe magazinul online www.optiklariasi.ro el este oferit GRATUIT pentru a compensa inconvenientul termenului extins de livrare (48 de ore de la executia ochelarilor de corectie optica).

Consult GRATUIT de specialitate

In cabinetele de Optica Medicala OptiKlar asiguram consultatia pentru stabilirea dioptriilor GRATUITA. Aceeasi gratuitate se aplica si pentru clientii ce doresc sa lanseze o comanda de ochelari de vedere pe site-ul www.optiklariasi.ro dar nu detin o reteta de corectie optica. Consultatia pentru clientii ce se prezinta fizic in cabinetele de Optica Medicala OptiKlar se realizeaza de cele mai multe ori, pe loc sau dupa caz, pe baza de programare. Clientii magazinului online www.optiklariasi.ro pot beneficia de consultatia GRATUITA doar pe baza de programare in prealabil. Pentru programarea ONLINE se poate folosi formularul de programari online disponbil la www.optiklariasi.ro/contact

Consiliere si oferta personalizata

In cabinetele de Optica Medicala OptiKlar aveti posibilitatea de a proba rama aleasa, eliminand astfel riscul ca produsul ales sa nu se potriveasca fizionomiei dumneavoastra. Desi pe site-ul www.optiklastore.ro va punem la dispozitie detalii privind dimensiunea ramei si cum sa alegeti cea mai buna varianta, aceste optiuni nu inlocuiesc probarea fizica a produsului. Aceasta optiune este destinata celor ce se prezinta fizic in Cabinetele OptiKlar.

Consilierii de vanzari din cabinetele de Optica Medicala OptiKlar sunt instruiti si informati sa va recomande solutiile cele mai eficiente si personalizate de lentile de corectie optica, tinand cont de profesia dumneavoastra, rama aleasa, dioptriile purtatorului s.a. Acest tip de consiliere nu este din pacate disponibil pe magazinul online www.optiklariasi.ro, exceptie facand functia de CHAT unde puteti obtine informatiile dorite.

Reglaje & Reparatii

In cazul in care rama de ochelari de vedere necesita reglaje, ajustarea pernitelor, curbura bratelor, centrarea ramei, acest serviciu este asigurat GRATUIT si PE LOC in cabinetele de Optica Medicala OptiKlar. Acest lucru nu este posibil si prin intermediul magazinului online www.optiklariasi.ro

Pretul consultatiei de specialitate

In cazul ca nu aveti o reteta, sau doriti o reactualizare/verificare a dioptriilor, puteti beneficia de CONSULT GRATUIT pentru determinarea dioptriilor in oricare Cabinet de Optica Medicala OptiKlar. Consultatia oferita GRATUIT se face DOAR pe baza de programare telefonica la numerele de telefon disponibile pe www.optiklariasi.ro/contact sau prin intermediul FORMULARULUI de PROGRAMARE ONLINE disponibil pe www.optiklariasi.ro/contact. 

Consultatia pentru STABILIREA DIOPTRIILOR este oferite GRATUIT DOAR daca aceasta se va finaliza si cu receptionarea unei comenzi complete de ochelari de vedere (rama+lentile).

In Cabinetele de Optica Medicala OptiKlar aveti posibilitatea de a efectua si consultatii oftalmologice complete (fund de ochi, masurarea tensiunii intraoculare, keratometrie, consult lentile de contact). Costul unui astfel de consult este de 60 de lei. In cazul in care acest tip de consult oftalmologic complet este finalizat cu o comanda completa de ochelari, clientul va achita doar 20 din costul consultului oftalmologic complet.

Pretul fiecarui produs va fi cel mentionat periodic pe www.optiklariasi.ro. Ne rezervam dreptul de a furniza preturi diferite pe magazinul online www.optiklariasi.ro  fata de cele din Cabinetele de Optica Medicala OptiKlar. 

In cazul in care exista o eroare evidenta referitoare la pretul produsului, cu toate ca permanent avem grija sa verificam corectitudinea preturilor furnizate,  va vom informa cat mai curand cu putinta prin intermediul datelor completate de dumneavoastra in efectuarea comenzii si va vom oferi optiunea de a reconfirma comanda la pretul corect sau de a o anula. Daca nu va putem contacta, din motive neimputabile noua, comanda va fi considerata anulata şi, daca ati platit deja produsul (produsele), va vom rambursa intreaga suma platita.

Nu avem nici o obligatie de a vinde vreun produs la un pret inferior incorect (chiar si in situatia in care ati primit din partea noastra Confirmarea de expediere), daca eroarea de pret este evidenta, inconfundabila si ar fi putut fi identificata in mod rezonabil de dumneavoastra ca fiind o eroare.

Preturile pot fi revizuite in orice moment, insa nu vor suferi modificari daca a fost trimisa deja o “Confirmare a comenzii” (cu exceptiile mentionate mai sus).

TVA

Preturile sunt afisate pe site in RON si includ T.V.A., conform legislatiei in vigoare, dar nu contin si contravaloarea transportului aferent livrarii, suma ce va fi adaugata la totalul de plata (in cazul livrarilor in afara ariei acoperite - consultati sectiunea Livrare si plata.

Promotii si reduceri de preturi

       Produsele aflate in promotie nu se cumuleaza cu nici o alta reducere sau promotie aflata in desfasurare pe acest web site, nici cu cele de pe site-ul www.optiklariasi.ro

       Conform Art. 16. “prin vanzari cu pret redus, in sensul prezentei ordonante, se intelege:

a. vanzari de lichidare;

b. vanzari de soldare;

c. vanzari efectuate in structuri de vanzare denumite magazin de fabrica sau depozit de fabrica;

d. vanzari promotionale;

e. vanzari ale produselor destinate satisfacerii unor nevoi ocazionale ale consumatorului, dupa ce evenimentul a trecut si este evident ca produsele respective nu mai pot fi vandute in conditii comerciale normale;

f. vanzari ale produselor care intr-o perioada de 3 luni de la aprovizionare nu au fost vandute;

g. vanzari accelerate ale produselor susceptibile de o deteriorare rapida sau a caror conservare nu mai poate fi asigurata pana la limita termenului de valabilitate;

h. vanzarea unui produs la un pret aliniat la cel legal practicat de ceilalti comercianti din aceeasi zona comerciala, pentru acelasi produs, determinat de mediul concurential;

i. vanzarea produselor cu caracteristici identice, ale caror preturi de reaprovizionare s-au diminuat.

Reguli de fixare a preturilor reduse

Conform Art. 33, “vanzarile cu pret redus” prevazute la Art. 16, cum sunt definite de prezenta ordonanta, sunt supuse urmatoarelor reguli de fixare si publicitate a preturilor:

a. Orice comerciant care anunta o reducere de pret trebuie sa o raporteze la pretul de referinta practicat in acelasi spatiu de vanzare pentru produse sau servicii identice. Pretul de referinta reprezinta cel mai scazut pret practicat in acelasi spatiu de vanzare in perioada ultimelor 30 de zile, inainte de data aplicarii pretului redus.

b. Orice anunt de reducere de preturi, indiferent de forma, modul de publicitate si motivatia reducerii, trebuie sa se adreseze ansamblului consumatorilor si sa indice in cifre o reducere in raport cu preturile de referinta, exceptie facand:

- publicitatile comparative de pret;

- anunturile publicitare exclusiv literare, care nu contin cifre;

- anunturile de pret de lansare a unui nou produs pe piata;

- anunturile publicitare orale efectuate exclusiv in interiorul magazinului pentru reduceri de preturi la un anumit raion, pentru o foarte scurta perioada a unei zile de vanzare.

Forme de afisare a reducerilor

Conform Art 35: orice anunt de reducere de pret exprimata in valoare absoluta sau in procent trebuie efectuat vizibil, lizibil si fara echivoc pentru fiecare produs sau grupa de produse identice:

• fie prin mentionarea noului pret langa pretul anterior, barat;

• fie prin mentiunile „pret nou”, „pret vechi” langa sumele corespunzatoare;

• fie prin mentionarea procentului de reducere si a pretului nou care apare langa pretul anterior, barat.

Conform OUG 34/2014 pot renunta la cumparare doar clientii persoane fizice.

Renuntarea la cumparare in termen de 15 zile calendaristice, se poate aplica doar pentru produsele urmatoare: Rama ochelari de vedere si ochelarii de soare.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in maxim 30 zile de la solicitarea returului. 

Asadar, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin e-mail la adresa optiklarshop@gmail.com prin care ne anuntati ca doriti sa returnati produsul, mentionand numarul comenzii/ facturii, codul IBAN al contului bancar unde doriti sa va restituim contravaloarea produsului si numele titularului.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. 

Asigurarea garanţiei se aplica daca produsul va fi returnat in ambalajul original, nedeteriorat, fara urme de uzura sau purtare, insotit de certificatul de garantie in original.

In cazul viciilor de fabricatie, produsul va si supus unei expertize tehnice asigurate de catre producatorul produsului. Acest lucru dureaza in medie intre 3 si 7 zile lucratoare.

Motive de neacordare a garanţiei:

Produsele au fost manevrate necorespunzator;

Produsele prezinta urme de uzura sau deteriorare;

S-a aplicat un soc mecanic asupra produselor;

Produsele au fost curatate necorespunzator;

In coletul produsului nu au fost trimise toate documentele solicitate;

S-au facut reparaţii asupra produsului de catre persoane neavizate care au dus la deteriorarea sau distrugerea produsului;

Neconcordanţa dintre produs si caracteristicile inscrise in certificatul de garanţie aparuta dupa momentul vanzarii.

Nu sunt acoperite de garanţie:

Defecte generate de zgarieturi, fisuri, distrugeri parţiale sau totale;

Defecte generate de nerespectarea de catre cumparator/utilizator a condiţiilor de manipulare, transport, pastrare si utilizarea produsului prevazute in termenii si conditiile de pe siteul nostru www.optiklariasi.ro;

Defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor;

Manevrarea necorespunzatoare a produsului, care a avut ca rezultat deteriorarea acestuia;

Accidente care au avut ca rezultat distrugerea sau deteriorarea produsului;

ATENTIE!A se evita folosirea solutiilor sau a servetelelor pentru ochelari din supermarketuri. Acestea afecteaza antireflexul de pe lentilele, din plastic in special, ducand la deteriorarea acestui tratament. La fel sunt de evitat solventii chimici din detergentii de vase, sau de haine, fixativul si sarea.

Forta majora si cazul fortuit- Cauze exoneratoare de raspundere 

Potrivit AL.1 din Art.1351 din codul civil romanesc in vigoare daca legea nu prevede altfel, sau partile nu convin contrariul, raspunderea este inlaturata atunci cand prejudiciul este cauzat de forta majora sau de caz fortuit.

(2)  Forta majora este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil.

(3)  Cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre cel care ar fi fost chemat sa raspunda daca evenimentul nu s-ar fi produs.

(4) Nici o parte nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Garantia de montaj

Montajul ochelarilor de vedere este oferit GRATUIT pentru produsele comercializate pe www.optiklariasi.ro. Montajul ochelarilor de corectie optica se realizeaza cu aparatuta performanta 3D la cele mai inainte standarde de calitate.

Centre OptiKlar Iasi

Produs adaugat la favorite

Utilizam fisiere de tip cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta pe site-ul nostru. Continuarea utilizarii acestui site web implica acceptul acestora. Pentru mai multe detalii si metode de blocare a cookie-urilor, te invitam sa studiezi Politica de cookies si Politica de confidentialitate.